Kursy walut
kupno | sprzedaż | |
---|---|---|
rozliczenie gotówkowe | ||
![]() |
4,1275 | 4,3862 |
![]() |
3,9948 | 4,2457 |
![]() |
4,8920 | 5,2368 |
rozliczenie bezgotówkowe | ||
![]() |
4,1570 | 4,3561 |
![]() |
4,0234 | 4,2166 |
![]() |
4,9170 | 5,2112 |
1. Aplikacja mobilna Nasz Bank (Aplikacja) umożliwia dostęp do usług Banku Spółdzielczego w Skoczowie (zwany dalej “Bankiem”) z urządzenia mobilnego.
2. Klient pobierając Aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć Aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
1) komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
2) uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
a) pamięci,
b) komunikacji sieciowej - pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
c) informacji o lokalizacji,
d) aparatu fotograficznego,
e) danych kontaktów.
4. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
5. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
6. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
7. Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.