Kursy walut
Waluty | kupno | sprzedaż |
---|---|---|
rozliczenie gotówkowe | ||
![]() |
4,1514 | 4,4112 |
![]() |
3,6312 | 3,8589 |
![]() |
4,9071 | 5,2524 |
rozliczenie bezgotówkowe | ||
![]() |
4,1811 | 4,3810 |
![]() |
3,6572 | 3,8324 |
![]() |
4,9322 | 5,2267 |
W razie jakiegokolwiek podejrzenia wycieku danych Państwa karty płatniczej lub wskutek nieumyślnego podania jej danych na podejrzanej/oszukańczej stronie internetowej, zastrzec można ją przez:
BANKOWOŚĆ INTERNETOWĄ:
-
Logujemy się do bankowości internetowej.
-
Na pasku wyboru wybieramy kafel „Karty”.
-
Wybieramy preferowaną opcję:
-
zablokuj tymczasowo (np. do czasu wyjaśnienia wątpliwości z nami),
-
zastrzeż (obowiązkowe w przypadku wycieku danych karty czy podania jej danych na oszukańczej stronie).
-
APLIKACJĘ MOBILNĄ:
-
Logujemy się do aplikacji Nasz Bank.
-
Wybieramy ikonkę „Finanse” na dolnym pasku wyboru.
-
Wybieramy zakładkę „KARTY” na górnym pasku wyboru.
-
Klikamy na widoczną kartę.
-
Klikamy w górnym prawym rogu na trzy poziome kropki (po prawej od opisu „Szczegóły karty”).
-
Wybieramy preferowaną opcję:
-
zablokuj kartę czasowo (np. do czasu wyjaśnienia wątpliwości z nami),
-
zastrzeż kartę na zawsze (obowiązkowe w przypadku wycieku danych karty czy podania jej danych na oszukańczej stronie).
-
PORTAL KARTOWY KARTOSFERA:
Wchodzimy na oficjalną stronę portalu: www.kartosfera.pl
TELEFONICZNIE PRZEZ INFOLINIĘ GRUPY BPS:
Dzwonimy na numer telefonu: +48 86 215 50 50
TELEFONICZNIE PRZEZ OGÓLNOPOLSKI SYSTEM ZASTRZEGANIA KART:
Dzwonimy na numer telefonu: +48 828 828 828
(z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i zagranicy – koszt połączenia według taryfy operatora)
PRZEZ WYSŁANIE WIADOMOŚCI E-MAIL:
Wysyłamy maila na adres: kontakt@bankbps.pl
(serwis Banku BPS S.A. jest czynny 24/7)