Kursy walut
kupno | sprzedaż | |
---|---|---|
rozliczenie gotówkowe | ||
EUR | 4,1573 | 4,4174 |
USD | 3,8072 | 4,0458 |
GBP | 4,9494 | 5,2975 |
rozliczenie bezgotówkowe | ||
EUR | 4,1870 | 4,3871 |
USD | 3,8345 | 4,0180 |
GBP | 4,9747 | 5,2716 |
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w naszym Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych - wystarczy, że w aplikacji mobilnej Nasz Bank wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
- dokonywać przelewów na telefon
Jakie limity obowiązują w usłudze BLIK?
Limity obowiązujące od 13.03.2023 r.
Jak krok po kroku uruchomić BLIKA na telefonie
BLIK - płać i wypłacaj wygodnie
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www.sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko - zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu:
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty / Wybierz opcję wypłata za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Nasz Bank
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Nasz Bank poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK do aplikacji mobilnej Nasz Bank
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego na którym znajduje się aplikacja mobilna Nasz Bank. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować z poziomu bankowości internetowej (USTAWIENIA/KANAŁY DOSTĘPU/URZĄDZENIA)
Z przyjemnością informujemy, że udostępniliśmy Państwu Przelew na telefon BLIK.
Jest to nowa funkcjonalność Usługi BLIK pozwalająca na wykonywanie przelewów na numer telefonu za pośrednictwem tej usługi w Aplikacji Mobilnej Nasz Bank. Funkcja ta polega na natychmiastowym przesłaniu pieniędzy z rachunku bankowego jednego użytkownika na rachunek innego wyłącznie z wykorzystaniem numerów telefonu uczestników transakcji.
- Przelew na telefon BLIK jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Główne zalety Przelewu na telefon BLIK to szybkość, wygoda oraz brak konieczności posiadania numeru rachunku odbiorcy.
- Maksymalna kwota Przelewu na telefon BLIK wynosi 500,00 złotych.
- Koszt Przelewu na telefon BLIK to tylko 0,50 złotych.
Jak aktywować funkcję Przelew na telefon BLIK ?
Aby skorzystać z usługi należy posiadać zainstalowaną najnowszą wersję Aplikacji Mobilnej Nasz Bank oraz skonfigurować ustawienia w aplikacji. Jak to zrobić ?
- Zaktualizuj Aplikację Mobilną Nasz Bank.
- Zaloguj się do aplikacji i wejdź w opcje „Ustawienia” po czym kliknij „Przelew na telefon BLIK”
- Oznacz użytkowników Przelewów na telefon BLIK i włącz możliwość odbierania Przelewów na telefon BLIK
Jak wykonać Przelew na telefon BLIK ?
- Wybierz opcje „Przelew na telefon”.
- Wybierz odbiorcę lub wpisz numer telefonu i wybierz DALEJ.
Kontakty oznaczone BLIK mogą odbierać Przelewy na telefon BLIK. - Sprawdź dane przelewu, wybierz WYKONAJ i podaj e-PIN i ZATWIERDŹ.
To wszystko! Dyspozycja przelewu została przyjęta do realizacji!